ÖZLÜ SÖZ

"Dünyalı bir kız. Çok keyifli bir kız. Halen kız diyorum bak. Çok da ufak aldım. 14 yaşındaydı. Dedim ki, 'Sakın bana bir şey taşıtma. Biber getir falan yapma. Ben hiçbir akrabamla görüşmem. Senin de akrabaların benim evime gelmesin. Ben akrabaları sevmem, çünkü ben seçmedim. Ben seçtiğim insanla birlikte olurum.' Bir gün eve geldim, baldız var, bacanak var. 'Bunlar ne?' dedim, 'Eee, geldiler ne yapayım,' dedi. 'Eyvah, salatanın limonu yok, alır mısın?' dedi. Ben de 'Alırım,' dedim. Evden çıktım, 15 gün Yalova'da termalde kaldım. Eve 15 gün sonra limonla döndüm. 38 senedir bak bir daha da başıma gelmedi.
"Vedat Okyar,
Tamer Karadağlı ile Yılmaz Erdoğan'a tüyo veriyor.
Bu artık 'özlü söz' de değil, 'özlü anı.'

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ