Antivürüs

Arkadaşlar size bugün antivürüs programı deneyimimi anlatmak istiyorum .
Yanlış anlamayın bende pc de antivürüs kullanıyorum . Fakat 2 gün önce farklı bir Antivürüs programı denedim ve gerçekten de beni şaşırttı ? Neden çünkü ben NOD 32 PANDA KASPERSKY Kullanıyordum . Bu sefer bir değişiklik yapmam gerektiğini düşündüm .Çünkü pc oldukca yavaşlamış ekranda iki de bir reklamlar çıkmaya başlamıştı .Nod 32 Antivürüs programı yetersiz kaldığı belli oldu .Arkadaşlar'la konuşurken bu konu açıldı ve bana avast antivürüs programını tavsiye ettiler ben de sizlere tavsiye ediyorum kesinlikle memnun olacaksınız ,üstelik ev kullanıcılarına 14 aylık ücretsiz 14 ay bitince tekrar şifre isteyebiliyorsunuz .

İndirmek için bu linki tıklayınız...

avast! 4 Home Edition Türkçe 4.7.1043 İndirmeye Başla (Download) [Programın Eski Sürümlerini Listele]

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ