Sendikalar

Sendika ile ilğili olarak yazmak istedim .
Herkese iyi günler dileyerek başlamak istiyorum , herkesin bildiği üzere sendika lar iki taraflı olur , bunlardan bir taraf'ı işveren sendikası diğer taraf ise işçi sendikası en azından ben bu şekilde olduğunu düşünüyordum .
Ne zaman ki bu sendika ile ilğilenmeye başlandı ,o zaman daha önce tecrübesi olan arkadaşlar
hiç girmeyin dedilersede biz umursamadık ,tabi sendika demek alamadığımız hakları almak demek diye düşünüyorduk ve memnun bir halde bir an önce sonuçlansın diye bekliyorduk. Taki bu işler meyvesini vermeye başlayıncadek ne oldu KOSKOCAMAN BİR HİÇ
nasıl güzel değilmi, daha önce sendikalı olanlar şimdi sen ne bekliyordun diye belki bıyık altından belki'de terlere yatmıştırlar . Tabi ilk zamanlar bana bu şekilde demiş olsaydılar bende çok şaşırırdım, fakat şimdi onlara hak veriyorum .
Şimdi gelelim neyi anlatmaya çalıştığıma öncelikle sendika ile tanışmak üzere olanlar ve sendika' ya ilği duyanlar için bu yazı çok önem arz edeceğini umuyorum.
Bakın arkadaşlar benden size bir tavsiye eğer işyerinizden şikayetci isenizki çoğu insan işyerinden şikayetcidir , burda işveren kadar devlet baba mı amca mı yoksa başka birşey mi
ne denirse onun da suçu hiç anımsanıcak kadar değil bunu hiç kimse inkar edemez sen vatandaşın hakkını koruyup kollamassan her bişey olduğunda vatandaşının üzerine yıkarsan
ALLAH muhafaza etsin diyorum yarınlarımızı daha çok isyan ederiz. işyerinin hakkınızı vermediğinden dolayı herhangi bir sendikaya gitme kararı içine girdiğinizde kesinlikle çalışanların büyük bir çogunluğu ile birlik olmanız gerekiyor aksi takdirde kesinlikle hiç bir
sendika ya gitme kararı almayın içinizden bazıları çıkıp size yok bu sendika şöyle bu sendika
böyle demesini dikkate almayın hangi sendika olursa olsun önce sendika şunu ister , para mı
örgütlülük mü tabi herkes örgütlülük der fakat iş icraata gelince hiç kimseyi bulamassınız bu
sebebden dolayı eğer çalışdığınız işyerinde birlik beraberlik yoksa getireceğiniz sendika
tabi ufak tefek diş kovuğunu doldurmayacak getirisi olacaktır fakat sendikanın kendisinin alacağı
kişi başına 1 yevmiyeden hesap edildiğinde sizden alacağı para hiçde anımsanacak bir rakam olmayacağı için size asıp kesecek her konuşmasında en az şunu alırım (4 ikramiye %20 zam )emin olun hiç aslı astarı olmayan konuşmalardır ve buna rağmen sizin birlik içinde olmadığınızı anladığı andan itibaren sizinle özde değil tamamen sözde ilğilenmeye başlayacağı an olacaktır .
Tabi içinizde asıp kesen insanlar olacak ve o insanlar sizin güneceğiniz insanlar ise benden size tavsiye kesinlikle o insanların arkasından gidin ya hepiniz kaybedersiniz . (genelde sizin bir ceketiniz vardır onun ise yıllarca yaptığı birikim ) . Bunun aksini yaparsanız yani bir kısım hak
arayışı içene girer diğer kısım işverene yal.....lık yaparsa boşu boşuna biz sendikalıyız der aidat
ödersiniz .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ