Merhabalar

Sigarayı bırakmakmı ? evet ama nasıl, nasıl bırakabilirim kaç defa denedim olmadı olmuyor. yok be, arkadaşim senin düşündüğün kadar zor degil,önemli olan önce kafanda bi şekil oluştur. ben niye içiyorum, bu sigaranın bana faydası ne? dur be bir kaç gün düşüneyim.sonra nasıl olsa bişeyler bulurum, kendimi avutacak. yok yok, olmayacak böyle! birde gerçeklere bakalımmı? ne dersiniz... 1: Maliyet (1 paket sigara kaç para +- 3 ytl diyelim. günde 1 paket den hesap edersek 3X30=90 YTL YAPAR ) EN DÜŞÜK MALİYET, 2:Sağlık hiç etrafınızda öksürükten boğulacağını zannettiğiniz birini gördünüzmü? işte o kişi sigara,nın tuzagına düşmüş fakat hala farkına varamamış kurtarılmayı bekleyen bir tiryaki sessiz,sessiz bana yardım edecek kimse yokmu diye feryat figan eden bir kişi. gelin hep beraber ona yardım edelim,hep bir agızdan yeter artık bırak şu zıkkımı bırak hala neyi bekliyorsun. LÜTFEN,LÜTFEN... gel burda daha güzel,bir hayat seni bekliyor. yarın,ın böyle olmayacakmı senin zanediyorsun,belkide o feryatfigan eden adam sensiz hala kendine olur olmaz,sebeblermi sayıyorsun...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ