Sağlıklı yaşam için elele

Sigara yasağı herkezi yakından ilğilendiriyor . Artık öyle her istediğin yerde sigara içilmeyecek . BCCD54F45E7A9842AA0F184Ed
Benim sigarama kimse karışamaz devri 19 mayıs itibarriyle tarihin tozlu sayfaları arasında yerini  buldu .
bence çok güzel'de oldu vatandaş hiç kimse yokmuş gibi dünya kendisininmiş gibi yak abi bir sigara içelim sorunlarımızdan 
geçelim ,yok abi böyle bişey İnşaalah bundan sonra da olmaz tabi bazı şeyler formalite olarak da kalabilir .
Umarım bu yasa oturur ve bir daha kimse kimsenin havasını kirletemez . Birde ben neye kızıyordum biliyormusunuz ?
daha ilkokul talebesinin elinde sigara ve çok rahat bir şekilde içiyor ! ilğinç bir durum çocuğa  bişey desen olmuyor 
demesen kendi kendini yiyorsun ne olacak ? Şimdi en güzeli oldu bende sigara içen bir tiryaki idim fakat baktım ki 
yıllardan beri içiyorum ne faydası var diye düşündüm daha  sonra ne zararı var diye düşününce sorunun kaynağınıda bulmuş oldum .
Ve yine bir günün akşamı iş çıkışı servis beklerken arkadaşlar arsında konuşuyoruz .Tabiki sigaralar elimizden eksik olmazdı .
Az bir vakit bulsamda bir tane sigara yaksam hesabı yapardım . Ve arkadaşlar arasında konuşurken  konu sigarayı bırakırsın -
bırakamassına geldi . Bana  sigarayı bırakamassın sen çok sigara içiyorsun gibi takılmaya başladılar . 
Günde bir paketi geçtiği bile oluyrdu . Niye bırakamayacakmışım dedim ve elimde sigara beynimde ince hesaplar başladı .
Bir taraftan konuşuyoruz bir taraftan 'da ben kendimle hesaplaşıyorum .Ve kim ne derse desin ben bu elimdeki sigarayı -
içip bitirdikten sonra bir daha sigara içmeyeceğim dedim .Tabi herkezin bildiği gibi sigarayı bırakmak biraz zor .
Hemde tiryakiysen bu daha da zor fakat ben kendimle hesabımı yapıp bitirmiştim bile ve elimdeki sigara bitince 
sigarayı söndürdün ve bu son herkezle istediği iddaa'ya girerim her türlü bahse girerim dedim ve o akşam içtiğim 
sigara gerçekten de o zamanın son sigarası olmuştu .Arkadaşlar baya şaşkınlık içinde o bir kaç gün beni gizliden gizliye takip etmişlerdi.
Acaba gerçekten sigarayı bıraktımı yoksa bizi mi kandırıyor diye ve  ben gerçektende sigarayı bırakmış ve her geçen gün biraz daha rahatlıyordum.
Şu bir gerçek ki sigara insanı yavaş yavaş öldürüyor hepimiz bunun farkındayız fakat bunun hiç bir önemi yok .
ardan biraz zaman geçmişti ve uzun zamandır görmediğim eski  iş arkadaşlarımdan biri gelmişti ziyaretime 
Yak bi sigara deyip bana sigara uzattı ben de sigarayı bıraktığımı fakat kendimi denemek için bir tane yakacağım dedim ,ve inanırmısınız o zaman 
sigaranın ne kadar kötü illet olduğunu daha iyi anlamış oldum o içtiğim sigara ile fakat daha sonra yine içip bıraktığım zamanar oldu.
Fakat  ben iradesine sahip bir insan olduğum için istediğim zaman içip  istediğim zaman bırakabiliyorum .

Aynur yorumun için teşekkür ederim ...

Herkez birşeylere tepki göstermesi lazım artık aksi takdir de kimse yarınlara rahat bakamıyacak hale geleceğimizden korkar oldum ...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
evet bence sigara yasağı çoğu kişiyi sigaraiçmeden uzaklaştırıcak
çünkü rahat olarak istedikleri yerde içememek o anlık ta olsa insanı soğutuyor

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ