'O ALKOLİKLE İŞİM OLMAZ!'


ECE GÜRSEL, 'ÇOK BEĞENİYORUM' DEDİĞİ TEOMAN HAKKINDA BU KEZ SERT KONUŞTU: 'ONUNLA İŞİM OLMAZ ÇÜNKÜ ALKOLİK VE BENDEN KISA!..'

Geçtiğimiz günlerde Teoman'ı beğendiğini söyleyen Ece Gürsel, ünlü şarkıcının 'Belasını arıyor' sözüyle neye uğradığını şaşırmıştı. Bu cümlenin altında kalmak istemeyen seksi manken, Teoman'ın sadece şarkılarını beğendiğini belirtti. Ünlü rockçıyla ilgili zehir zemberek açıklama yapan Ece Gürsel, 'Benim sözlerimi yanlış anlamış' dedi ve ekledi:

AYSUN'UN İZİNDEN GİDİYOR
'Teoman onu fiziksel olarak beğendiğimi sandı herhalde. Ama benim o alkolikle işim olmaz. Hem benden kısa boylu hem de alkolik. Ben alkol kullanmayan ve gecce hayatı olmayan biriyle aşk yaşamak istiyorum.' Bu arada son günlerde hakkında çıkan haberlerden çok bunalan Ece Gürsel, meslektaşı Aysun Kayacı gibi ABD'ye yerleşmeyi planlıyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ