dünyanın ilk deneme tüp bebegi

dünyanın ilk deneme tüp bebegi - 28 yaşındaki Louise Brown İngiltere - ilk çocuk için Dec 20, İNSANLARI onaylamıştır doğum verdi. Cameron John Mullinder £ 5 ağırlığını koydu., 6 oz. O St Michael’s Hospital Bristol, İngiltere at 12:23 pm doğdu.

“Bu bir mucizeydi, ama söyleyin bana, böylece Cameron ise,” Kahverengi insanlar doğal olarak ele geçirmiştir oğlu ve söyledim.

Kahverengi ne ardından groundbreaking-vitro fertilizasyon, şimdi bir işlem tarafından tasarlanmıştı. O 25 Temmuz, büyük bir tantana için 1978 doğumlu. Üç yıl önce o Wesley Mullinder, 37 yaşındaki güvenlik görevlisi evlendi. Çiftin’s bebek doğal olarak tasarlanmıştı.

Kahverengi kızının doğum Casey ile kendini - Onu küçük kız kardeşi Natalie 13 Mayıs 1999 tarihinde bu ayırım iddia doğum için ilk denemede tüp bebek, değil.

Kahverengi o “sonra ben bir fidanlık hemşire 10 yıl önce ben baktım küçük bir çocuk sonra adını Cameron seçti söyledi. O sonra başkaları tarafından ama baktım olmaz .Tüp bebek konsunda ilk yaşananlar genel olarak böyle özetlenmiştir.

:tüpbebegim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ