ESKİ SEVGİLİYE ÖLÜMCÜL TUZAK


İSTANBUL Sultanbeyli'de elleri bağlandıkdan sonra boğazı bıçakla kesilip cesedi yakılan Selahattin Şenli’nin aynı yerde çalıştığı 17 yaşındaki T.Ö. ile zorla birlikte olmak istediği için öldürüldüğü ileri sürüldü. T.Ö.'nün birlikte yaşadığı sevgili Bekir A., cinayeti işledikten sonra Selahattin Şenli'yi tanınmaması için yaktığını söyledi.Aydost Ormanı’nda 5 gün önce akşam saatlerinde ihbar sonucu yanmış bir erkek cesedi bulundu. Yapılan incelemede olayı yeri yakınında Selahattin Şenli’ye ait minibüs bulundu. İnceleme sonunda ölen kişinin de Selahattin Şenli olduğu anlaşıldı.Yapılan araştırma Selahattin Şenli’nin, Soğanlık’da işleri kötü gidince işlettiği marketin devir ettiği ve aynı markette müdür olarak çalışmaya devan ettiği belirlendi. Soruşturmayı yürüten Cinayet Büro Amirliği dedektifleri Selahattin Şenli’nin telefonla en son yanında çalışan 17 yaşındaki T.Ö. ile görüştüğünü ortaya çıkardı. Bunun üzerine harekete geçen polis, T.Ö. ile imam nikahlı eşi Bekir A.’yı gözaltına aldı. Polis, sorguladığı iki şüphelinin cinayetin faili olarak belirledi.lAsayiş Şube Müdürlüğü'nde olayı polislere anlatan T.Ö., Selahattin Şenli’nin kendisiyle zorla birlikte olmak istemesi üzerine cinayetin işlendiğini söyledi. İddialara göre Selahattin Şenli ile daha önce birkaç kez cinsel ilişki yaşayan T.Ö., daha sonra birlikte olmak istemedi. Bekir A. “T.Ö. bana onun kendisiyle zorla birlikte olmak istediğini anlattı. Ben de onunla buluşarak ormanlık alana getirmesini istedim. Birlikte oraya gelince karşılarına çıktım. Ellerini bağladım ve onu öldürdüm. Daha sonra da tanınmaması için benzin dökerek yaktım” dedi.Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü şüphelilerin Pazar günü adliyeye gönderileceğini belirttiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ