BMW Group ve PSA Peugeot Citroën’den İşbirliği

BMW Group ile PSA Peugeot Citroën, yeni bir geliştirme fazı ile ilgili anlaşma imzaladı.
BMW Group ve PSA Peugeot Citroën’den İşbirliği
BMW Group ve PSA Peugeot Citroën’den İşbirliği
BMW Group ve PSA Peugeot Citroën başarılı motor işbirliklerini devam ettirecek. BMW AG Yönetim Kurulu Başkanı Norbert Reithofer ile PSA Peugeot Citroën Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Philippe Varin arasında Paris’te bir anlaşma imzalandı.
İki şirket EU6 standartlarına uygun ortaklaşa tasarlanan 4 silindirli yeni bir benzinli motor neslini geliştirmeyi kararlaştırdılar. Şu anda bu motorlar çok sayıda MINI, Peugeot ve Citroën modelinde kullanılıyor. Ortaklar ayrıca seçilen alanlarda geliştirme, satın alma ve üretim aşamalarındaki sinerjilerden yararlanmak için  gerek parça ve aksamlar, gerekse sistemler düzeyinde başka işbirliği alanlarını da araştırmayı kararlaştırdı.
Norbert Reithofer, “Ortaklarımızla işbirliklerimizde her zaman çok başarılı olmuşuzdur ve bu durum özellikle PSA Group için geçerlidir. Motor konusundaki işbirliğimizi sürdürmekten çok mutluyuz ve gelecekteki işbirlikleri için farklı alanlardaki olanakları inceliyoruz.” dedi. PSA Peugeot Citroën Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Varin ise “BMW ile yaptığımız yeni anlaşma, 2006’dan bu yana 1,3 milyon adet motor üretmemizi sağlayan bu işbirliğinin başarısını doğruluyor. İnanıyorum ki ortaklaşa tasarlanan yeni nesil motorlar da mevcut motorların başarısına ulaşacaktır.” dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ