Aşçılık Bölümü ile mesleki eğitimlerini tamamlayan 58 genç turizme kazandırıldı

ANTALYA (CİHAN)- Alanya Meziyet Köseoğlu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü ve TUI Travel /Suntopia Pegasos Planet Hotel işbirliğiyle yürütülen Mesleki Eğitim Uygulamaları kapsamında, aşçılık bölümü ile mesleki eğitimlerini tamamlayan 58 genç turizme kazandırıldı.


TUI Travel / Suntopia Pegasos Planet Hotel’de düzenlenen törende, 58 genç kursiyer otel mutfağında yemekler yaparak sınava tabi tutuldu. TUI Travel / Suntopia Pegasos Planet Hotel tesislerinde, yaklaşık 2 yıldır devam eden programda aşçılık-servis-önbüro ve kat hizmetleri meslek dallarında mesleki eğitim ve yeterlilik belgesi edindirme eğitimlerini devam ettiren kursiyerler, eğitimlerini kış aylarında teorik, yaz aylarında ise uygulama (staj) eğitimi ile devam etti. Proje kapsamında aşçılık bölümü kursiyeri 58 genç, otelcilik mesleğine adım atarak, Kalfalık Belgelerini almaya hak kazandı.
Sınavı oluşturan öğle yemeği servisinden sonra bir açıklama yapan Suntopia Pegasos Planet Genel Müdürü Mehmet Bahar, “Sektörün ihtiyaç duyduğu yetişmiş iş gücü ihtiyacını, sürekli olarak şikâyet etmek yerine, otelimizin olanaklarını değerlendirerek, mevcut usta eğitici kadromuzun destek ve gayretleriyle 58 gencimizin otelcilik mesleğine kazandırılmış olmasından mutluluk duyuyorum. Aynı zamanda Suntopia Otelcilik Zinciri olarak, eğitim faaliyetlerimizin böyle güzel sonuçlara ulaşması, kursiyerlerimizin başarıları bizleri gururlandırıyor.” dedi.
Sınavlar, Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yetkilendirdiği Meziyet Köseoğlu Mesleki Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı ve Komisyon Başkanı Osman Balcı ve Pegasos Planet Hotel Eğitim Müdürü Orhan Kutluca‘nın katılımı ile yapıldı.
CİHAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Darüşşafaka Bağışlarınızı bekliyor

ONLAR BİR ZAMANLAR SEKS SEMBOLÜYDÜ